Det daglige forældresamarbejde

Forældresamarbejde

Vi ønsker naturligvis et rigtig godt forældresamarbejde her i dagtilbuddet. For at få det er det vigtigt, at vi taler sammen hver dag. Vi vil forsøge at give jer de nødvendige, daglige informationer – både gennem børneintra og den daglige kontakt ved aflevering og afhentning. De daglige snakke finder vi meget vigtige, så vi hele tiden kan være på forkant og gøre hverdagen så tryg og god for jeres barn som muligt.

Vi holder hurtig efter start en intro-samtale med mor og far. Her har I mulighed for at fortælle om jeres barn, og vi fortæller om institutionen, vores traditioner og forventninger.

I vil løbende blive orienteret om aktiviteter gennem børneintra - det er derfor vigtigt, at I bruger børneintra aktivt.
Der kommer et nyhedsbrev på børneintra ca. hver 3. måned.

Ved indgangen er der billeder af personalet.
Vi holder forældremøde 1-2 gange om året.
Om sommeren holder vi en sommerfest.
Forældremøde og konsultationer for kommende skolebørn ligger i starten af det nye år..